مشتری عزیز سلام. جهت استفاده بهینه و آگاهانه از فروشگاه اینترنتی فیلی لطفا چند دقیقه از وقت گرانقدر خود را صرف مطالعهی این بخش نمایید. ثبت نام، ثبت سفارش و سایر اقداماتی که شما در فروشگاه اینترنتی فیلی انجام میدهید به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فیلی است.
قوانین عمومی
لطفا به این مورد توجه نمایید که قوانین فیلی منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا مشتری و یا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. استفاده مستمر شما از سایت فیلی به معنی پذیرش هرگونه تغییر و بروزرسانی در متن این بخش است.
تعریف مشتری یا کاربر
به شخصی که با اطلاعات کاربری خود نسبت به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فیلی اقدام نماید کاربر یا مشتری گفته میشود.
ارتباط با فیلی
راههای ارتباطی فیلی با کاربر از طریق موبایل 09021916902 و تلفن تماس 02128421916 خواهد بود. همچنین هنگامی که مشتری از فروشگاه اینترنتی فیلی استفاده میکند در واقع موافقت میکند که فیلی با استفاده از اطلاعات ثبت شده در پروفایل کاربری، برای مشتری ایمیل و یا پیامک ارسال نماید. اطلاعات درج شده توسط مشتری در پروفایل کاربری اطلاعات رسمی و مورد تایید است که فیلی از همان اطلاعات برای برقراری تماس با مشتری استفاده مینماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
در صورت استفاده از خدمات فیلی و ثبت نام در سایت، کاربران موظف به نگهداری و محافظت از اطلاعات ورود خود هستند و لازم به ذکر است که تمامی اقداماتی که توسط حساب کاربری مشتری صورت پذیرد، به عهده کاربران است. تمامی موارد موجود و قابل دسترس و دانلود موجود در فروشگاه اینترنتی فیلی شامل: متن، لوگو، تصاویر، لیبل محصولات، دادهها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال فیلی بهحساب میآید، و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فیلی محفوظ میدارد. تنها پایگاه رسمی فروشگاه اینترنتی فیلی به نشانی phili.ir است. ما با هیچ نشانی الکترونیکی به جز موارد درج و تایید شده در سایت با شما تماس نخواهیم گرفت. مشتریان تنها میتوانند از طریق راهها و نشانیهای درج شده در سایت با فیلی ارتباط برقرار نمایند و مواردی خارج از موارد ذکر شده مورد تایید فیلی نمیباشد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری در فیلی از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 الی 17 میباشد. فروشگاه اینترنتی فیلی امکان ثبت سفارش را در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانهروز برای مشتریان خود فراهم میکند.
فیلی همواره نهایت تلاش و دقت خود را انجام میدهد که همواره کالاهای موجود قابل سفارشگذاری باشند. در مواردی که ممکن است کالایی ناموجود باشد و سفارش توسط مشتری بر روی سایت به ثبت رسیده باشد، فیلی حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش را دارد. این امکان برای مشتری فراهم است که کالای دیگری را انتخاب نماید.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فیلی محفوظ است.
حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری درصورتیکه هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اتفاق افتاده باشد برای فیلی محفوظ است. فیلی بعد از لفو سفارش وجه پرداخت شده توسط مشتری را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز مینماید. لازم به ذکر است مشتری به هنگام ثبتنام در سایت از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
امکان پرداخت در محل برای شهرستانها فراهم نیست و باید پیش از ارسال سفارش، مبلغ سفارش از طریق پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت تسویه شده باشد.
در سفارشاتی که تعداد بالایی از یک کالا به ثبت رسیده باشد حتما باید یش از ارسال سفارش تسویه صورت پذیرد.
سفارش در صورتی ثبت نهایی میشود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند، در غیر اینصورت فیلی مسئولیتی در قبال سفارشات رها شده در سبد خرید ندارد.
لغو سفارشات
تا قبل از ارسال مرسوله و یا تغییر وضعیت سفارش مشتری میتواند بدون هیچ دلیلی سفارش خود را لغو نماید. در چنین مواردی با کسر کارمزد انتقال وجه، مبلغ پرداخت شده به مشتری بازپس داده خواهد شد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فیلی تمام تلاش خود را میکند تا با انجام بستهبندی ایمن و استاندارد برای جلوگیری از بروز خسارت به سفارشات در هنگام حمل و نقل این احتمال را به حداقل برساند. لازم است اشاره کنیم که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بر عهدهی شرکت حمل و نقل است و فیلی تنها در صورتیکه شرکت حمل کننده سفارش این مورد را تایید کند، در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
نظرات کاربران
بخش نظرات برای اشتراکگذاری تجربهی خرید مشتری با سایر کاربران فروشگاه اینترنتی فیلی است. فیلی مسئولیتی در قبال درست یا نادرست بودن نظرات کاربران ندارد. رعایت چهارچوب شرایط و قوانین سایت فیلی برای درج نظرات ضروری است. بدیهی است اگر قوانین و مقررات توسط کاربر رعایت نشده باشد نظر ثبت شده تایید و نمایش داده نخواهد شد.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران:
از درج لینک سایتهای دیگر در بخش نظرات خودداری نمایید.
کامنتهایی که عنوانهای مناسبی نداشته باشند تایید نخواهند شد.
فارسی بنویسید و از ایجاد فضای خالی و تکرار کلمات خودداری نمایید.
از ثبت و درج اطلاعات شخصی خود در بخش نظرات پرهیز کنید.
محتوا
فروشگاه اینترنتی فیلی سرویسهای خود را آنگونه که هست ارائه مینماید و تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت که ناشی از عوامل خارجی است را بر عهده ندارد.
تمام تلاش ما در فروشگاه اینترنتی فیلی آن است که بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده اقدام به قیمتگذاری محصولات نماییم. با کمال احترام، فیلی نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. لازم بهذکر است در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری، که امکان تحویل سفارش برای فیلی وجود نداشته باشد، فیلی موظف است این مورد را در اسرع وقت به اطلاع مشتری برساند و سفارش را لغو و، وجه پرداخت شده توسط مشتری را به حاسب اعلام شده توسط کاربر واریز نماید.
قوه قهریه
تمامی موارد و شرایط ذکر شده در شرایط عادی قابل قابل اجرا بوده و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، هیچگونه مسئولیتی متوجه فیلی نخواهد بود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفتانگیز
فروشگاه اینترنتی فیلی تلاش میکند تا با در نظر گرفتن طرحهای متنوع و جذاب تشویقی با ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران خود، اقدام به فروش ویژه محصولات برگزیده در مدت زمانی مشخص نماید.
نمایندگی
فروشگاه اینترنتی فیلی به نشانی phili.ir هیچگونه نمایندگی فروش ندارد و کلیهی موارد مرتبط با سفارشات باید از طریق ثبت سفارش در سایت و یا سایر راهها و روشهای ذکر شده در سایت صورت پذیرد.
جواب سوالهاتون رو میتونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب میدهیم.
چطور میتونم تلفنی سفارش بدم؟
از ساعت 10 تا 17 میتونید از شنبه تا پنجشنبه با تلفن 28421916-021 تماس بگیرید
ثبت سفارش از طریق واتساپ به چه صورت انجام میشه؟
شما میتونید موارد سفارش و اطلاعات ارسال رو از طریق واتساپ و شمارهی 1916902-0902 برای ما ارسال کنید.
پیگیری ارسال و وضعیت سفارشم را از چه طریق میتونم انجام بدم ؟
داخل پنل کاربری و در بخش پیگیری سفارش میتونید از آخرین وضعیت سفارش خودتون با خبر بشید. البته در تمامی مراحل از طریق پیامک هم اطلاعرسانی انجام میشه. اما میتونید از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی هم وضعیت سفارش خودتون رو پیگیری کنید.